عضو مجلس خبرگان رهبری: افق آینده انقلاب بیداری سراسر جهان است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، آیت الله 'سید احمد خاتمی' روز شنبه در جمع راهپیمایان كرمانی به مناسبت 22 بهمن ماه افزود: بیداری اسلامی با الگو از انقلاب اسلامی ایران شكل گرفته است و فریاد 'الله اكبر' مردم تونس، مصر، لیبی و یمن شعاع فریاد 'الله اكبر' ملت ایران بود.

وی خطاب به مردم گفت: امروز فریاد ضد سرمایه داری كه در كشورهای اروپایی، آمریكا و دیگر كشورها طنین انداز شده، بر گرفته از فریاد شما و حركت عظیمی است كه شما 34 سال قبل صورت دادید.

آیت الله سید احمد خاتمی افزود: قبل از آن كه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد، رژیمی بر این كشور حاكم بود كه اساس آن دین ستیزی، اخلاق ستیزی، عفت ستیزی، استقلال ستیزی و آزادی ستیزی بود و اگر آن 57 سال سیاه را ترسیم كنیم مثنوی هفتاد من كاغذ می شود.

وی تصریح كرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران, 57 سال سیاه بر این ملت گذشت و 34 سال پیش خداوند نعمت بزرگ نظام اسلامی را به امت ارایه كرد.

وی گفت: از خداوند می خواهیم فرودگاه نهایی انقلاب ما را ظهور حضرت ولی (عج) قرار دهد.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به فرموده ای از پیامبر اكرم (ص) بیان كرد: بر اساس این فرموده، قبل از ظهور امام عصر(عج) قومی از مشرق قیام می كند و انقلابی به راه می اندازد و آن قدر تداوم دارد كه پرچم آن را به دست بقیه الله الاعظم(عج) خواهد سپرد و ما نیز دعا می كنیم كه افق آینده انقلاب را ظهور جان جانان رقم بزند.

نماینده مردم استان كرمان در مجلس خیرگان رهبری خطاب به مردم بزرگ ایران و كرمان گفت: امروز نظام اسلامی شما در طلایی ترین شرایط خود قرار دارد و نظام اسلامی امروز شجره طیبه تنومند 34 ساله است.

وی خاطر نشان كرد: در همه عرصه ها 'شما مردم' به قله ها دست یافته اید؛ در عرصه هایی از جمله علمی، پزشكی، هسته ای و هوافضا، پیروزی های خیره كننده به دست آوردید.

آیت الله خاتمی گفت: در عرصه نظامی هم علی التحقیق در منطقه 'شما' حرف اول را می زنید.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: به لطف خدا و با نیروهای مسلح و مومنی كه شما مردم دارید، اگر دشمن بخواهد، كمترین تعرضی داشته باشد، واكنش جمهوری اسلامی به ثانیه نخواهد رسید و آنان را خواهد كوبید.

وی گفت: 'اوباما' چند بار تكرار كرده بود كه همه گزینه ها را روی میز داریم، هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی خطبه خواندند و فرمودند، معنای آن این است كه گزینه نظامی هم روی میز است،

آیت الله خاتمی خطاب به 'اوباما' گفت: ما هم گزینه های مختلفی را روی میز داریم كه در زمانش آن ها را به فضل الهی به اجرا در می آوریم.

آیت الله خاتمی ادامه داد: دو سه روز قبل 'اوباما' به صراحت صحبت كرد و در واكنش به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: گزینه نظامی را روی میز نداریم.

وی افزود: گزینه نظامی را روی میز ندارید یا نمی توانید؟

آیت الله خاتمی ادامه داد: بگویید نمی توانید، نه این كه ندارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاكید كرد: تلاش با اتفاق دشمنان، جدا كردن مردم از انقلاب است و امروز آنان سیلی محكم مردم را خوردند و دیدند این ملت از انقلاب بزرگ اسلامی خود جدایی ناپذیر است.

وی با بیان این مطلب كه دو شیوه در دستور كار دشمنان است، گفت: شیوه اول آنان تحریم از جمله تحریم بانك مركزی و تحریم نفت ایران است كه بسیار نخ نما شده است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: با این تحریم ها و پیامدهای آن می خواهند مردم را به ستوه آورند و خسته كنند، اما علی التحقیق مردم ما آمریكا را خسته می كنند.

نماینده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می خواهند با القای یاس، گرد ناامیدی را به مردم بپاشند و مردم را ناامید كنند، با این همه پیشرفت های فراوانی در عرصه های مختلف داشته ایم.

وی ادامه داد: 'رایس' وزیر خارجه سابق آمریكا به صراحت بعد از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: 'نقشه ای كه آن را صدها كارشناس برنامه ریزی می كنند و مجریان قدر، وقت برای اجرای آن می گذارند، با یك سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می شود.'

آیت الله خاتمی اضافه كرد: به فضل خداوند گام های بعدی را رو به جلو بر می داریم و قله های فتح نشده را فتح می كنیم.

وی گفت: برخی این گونه القا می كنند كه گویا هیچ چیز سر جای خود نیست و در سایت ها و روزنامه ها حرف دیگران را می زنند و وقتی آن ها را باز می كنی همه آن یاس است.

وی ادامه داد: گناه بزرگی است و كسانی كه به یاس دامن می زنند، گناهكار هستند.

آیت الله خاتمی افزود: ما به خدا ایمان داریم كه می گوید، 'شما یار خدا باشید، مطمئنا خداوند هم یار شماست'؛ آنچنان كه 33 سال قبل این مورد را آزمودید و تجربه كردید.

امام جمعه موقت تهران گفت: در حالی كه هیچ یك از مسوولان رده اول كشور خبر نداشت، 'كارتر' استارت حركت كودتا را زد و می خواست جاسوسان را به كشور ما وارد كند كه هواپیمای اول سقوط كرد و هواپیمای دوم آنان سوخت.

وی ادامه داد: ما به وعده های خداند مطمئن هستیم و به فضل خدا كشور اسلامی رو به پیشرفت است.

آیت الله خاتمی با اشاره به این مطلب كه كلمه بحران گفتن همسویی با دشمنان است، گفت: بریده های از ملت و فتنه گران بحران دارند و خدا بر بحران آنان بیافزاید و مردم وفادار ما به یاری خداوند بحران ندارند.

وی گفت: این مردم خوب و كریم شایسته هر نوع خدمت هستند و مسوولان اجرایی كشور در هرجا كه هستند باید كرامت مردم را حفظ كنند و برخورد انسانی و بزرگورانه داشته باشند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: این مردم مسوولان اجرایی را به مسند نشانده اند و لازم است مسوولان هر چه بیشتر به آنان خدمت كنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز زمام امور كشور به دست رهبری فقیه، جانباز، رزمنده و مجاهد قبل از انقلاب، رزمنده دوران بحرانی جنگ و فردی است كه تاریخ همه انقلاب های جهان را به خوبی مطالعه كرده اند؛ امروز زمام امور به دست امام خامنه ای است.

وی افزود: ما ولی فقیه خود را تنها یك رهبر سیاسی نمی دانیم، بلكه ایشان را جانشین امام زمان می دانیم و تمام عشقی كه ملت عزیر ما به امام زمان (عج) دارند را نثار ایشان نیز می كنند و می گویند، 'خونی كه در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست.'

خاتمی ادامه داد: هر جا فرمایشات و رهنموهای رهبر معظم انقلاب در عمل مورد قبول قرار گرفته، پیروزی و موفقیت حاصل شده و هر جا به هر دلیلی به فرمایش رهبر گوش نكردند ما از آنجا آسیب دیده ایم.

وی تصریح كرد: به صراحت می گویم مشروعیت هر سه قوه به ولایت است.

آیت الله خاتمی تاكید كرد: مردم ما كمترین زاویه ای از خط رهبر معظم انقلاب را از مسوولی نپذیرفته اند و نخواهند پذیرفت.

وی گفت: تقاضا داریم از همه آنانی كه در این نظام اسلامی افتخار خدمت را دارند در عمل ، فرهنگ و گویش همراه با ولایت باشند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ولی فقیه تاكنون بیش از 80 بار كلمه فتنه را گفته اند، از زمان اغتشاشات سال 88 این گویش، گویش رهبری بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از بصیرت گفته و فرموده اند، آنچه در منطقه می گذرد، بیداری اسلامی است، این گویش فرهنگ ولایت است، سازش ناپذیری با آمریكا و به خاك مالدین پوزه آمریكا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این خط رهبری است، آنچنان كه خط امام بوده و هركس غیر از این مسیر حركت كند، بر خلاف خط ولایت فقیه حركت كرده است.

وی ادامه داد: به فضل خداوند مردم ما تا آخرین نفس و قطره خون خود حامی ولایت بوده، هستند و خواهند بود.

نماینده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطمئن هستیم با این شكوهی كه مردم در راهپیمایی 22 بهمن شركت كردند، با همین شكوه در انتخابات 12 اسفند نیز شركت خواهند كرد و بار دیگر در عمل مشت محكمی به دهان یاوه یارانی می زنند كه التماس می كنند، مردم، پای صندوق های رای نیایند.

وی یادآور شد: افرادی در تداوم جریان فتنه و دنباله رو همان جریان مدام اطلاعیه و بیانیه می دهند كه مردم خواهش می كنیم نیایید و به كوری چشم آنان، مردم خواهند آمد.

ایت الله خاتمی افزود: آخرین كلام ما این است كه شهیدان عزیر در آستانه سی و چهارمین سال انقلاب برخیزید و ببینید، بازماندگان شما كه رهروان راه شما هستند پرچم با افتخاری را كه شما به اهتزار در آوردید، همچنان در اهتزار دارند و تا انقلاب حضرت مهدی (عج)‌ این راه را ادامه می دهند.

ك/2/7440/8154/320





:: برچسب‌ها: عکس ها , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: